Thursday, April 19, 2012

tENtanG raSa =.=

Dah lame rasanya aku x tulis entry.. smbil2 release tension ak bkk blog ak neyh.
tentang rasa yg aku lalui skg ni x semudah yang aku jangkakan. pahit manis ak lalui. aku juga insan biase..
now ak lbih ok ckit. meniti hari yang xmungkin aku dapat undur semula walaupun mungkin hanya dalam "MIMPI". sukar... =.= hanya DIA yang diatas sana tahu TENTANG RASA yang aku lalui saat ni. biarpun kau da pergi dri hidup aku. tp semua tu blm tntu aku dpt lupakan.. sedih!

tp aku redha dengan semua tuh. bia pun semua nya xtrcapai. tp ak bngga penah rasa kongsi kesedihan , kgmbiraan, kesenangan , dan kesusahan dengan kau. mungkin ni dinamakn TAKDIR. xde sape yg leh  tolak takdirkn.. hope kau hepy SAYANG! dan aku blm dapat janji tuk jadi permaisuri kau one day nnti. KENAPA?SEBAB ape? jgn tye... yang pasti aku xsedia lagi.. Entah la.. MAAFKAN aku :'( maafkan aku!!! AKU MASEH MAMPU TERSENYUM di SEBALIK SEDIH aku.. ! Memang start kau ajak aku jd yg HALAL. aku suka tp DALAM DIAM AKU TRTANYA2. aku BELUM MAMPU JADI YANG HALAL tok kau. sebab aku BANYAK KEKURANGAN . MAAFKAN AKU  !

No comments:

Post a Comment